MyWave

it_guru I 2009.10.30. 09:26Bookmark and Share

Néhány nappal ezelőtt megérkezett a Google Wave meghívóm. Persze tudom, kissé késve írok a témában, hiszen a legtöbb hazai blogger ezt már megtette. Én kivártam, mert annyira nem izgatott fel a kommunikáció újabb „forradalma”. Korábban úgy gondoltam, hogy nagyobb a felhajtás, mint a szolgáltatás tényleges haszna. Ezért nem álltam sorba meghívóért, nem könyörögtem senkinek, inkább megvártam, míg valamelyik ismerős felkínál egyet nekem is. Megtörtént.

Úgy tűnik, jelenleg egy Wave meghívó többet ér, mint az általános választójog. Akik nem a Google-től kapták a meghívót, azok egyelőre nem tudnak meghívni másokat. Hírlik, talán tavasszal beindul ez utóbbi folyamat is. Ilyen a társadalom. Mindig is voltak kiváltságosak, kik ebben, kik abban.

Néhány percig tanulmányoztam, nézegettem, de elsőre nem igazán látom, hogy miben segítene például az üzleti élet szereplőinek. Az egyes szektorokban időnként döcögő vállalati kommunikáció fejlesztésére nem hinném, hogy pont a Wave kínálna megoldást. Egyelőre kifejezetten zavaró, hogy át lehet írni a múltat – kivéve persze, ha az asszonynak írt üzenetből akarod kitörölni a pillanatnyi nyelvbotlást.

Persze tudom, tesztidőszak van és folyamatosan fejlesztenek. Ha egyre több ismerősöm, kollégám használja a Wave-et, lehetséges, hogy egy hónap múlva már kifejezetten pozitívan írok a témában, de a pillanatnyi hatás egyelőre nem győzött meg. Ezért egy ideig biztosan maradok a hagyományos telefon, e-mail, G-Talk triónál. Ha pedig lesz némi szabadidőm, tesztelem a Google hullámait.

A bejegyzés trackback címe:

https://itguru.blog.hu/api/trackback/id/tr981485937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

RSS

süti beállítások módosítása